неделя, 19 декември 2010 г.

Ще си позволя сравнението


Съзнавам, че след тази публикация много от вас ще ме псуват открито, вероятно критикуват и ще им се иска да ме подложат на публичен разстрел, но аз съм твърдоглава и все пак ще си напиша публикацийката.

Ще си позволя да сравня Бела от "Здрач" с Кала от "Нощна сянка", не за друго, ами защото и в двете виждам допирни точки, но колкото допирни има толкова повече се различават. 
Смея да твърдя, че никак не харесвам Бела. Момичето беше чисто и просто заблудено за много неща. Повярвайте ми не искам да обиждам героите на Майър, нито книгите й и таланта й, защото ги обожавам, но все пак не мога да не се изкажа.
Бела беше доста дразнещо същество, което хем знаеше какво иска, хем не знаеше. Раздвоена между двама, тя избра правилния докато Кала...ами Кала просто искаше и двамата. Кой ли не би ги поискал, но нека се съгласим, че няма да ги получи едновременно.
Кала като че ли избра този, с който имаше повече тръпка. Шей беше нейния забранен плод и нека всяка си признае, че забраненото е по-сладко. От друга страна аз не мога да разбера какво толкова хареса в това момче, но все пак двамата са доста сладка двойка. Разбира се, признавам го със свито сърчице понеже съм си Тийм Рен(<3). И все пак през тежка въздишка ще кажа, че силно се надявам в живота на Рен да се появи момиче по, по, най и от Кала. Бих предложила услугите си, но нека не позкавам порочната си страна точно в този момент.
Май не ви споменах много допирни точни между двата персонажа, но замисляйки се може да ги откриете. Кала, обаче е персонаж търпящ критика и похвала от моя страна, но някак си вече не мога да отбележа хубавите страни на Белчето Суон.


Мир вам, чеда мои, и до нови срещи!


- Ваша Брук(Найки)

Няма коментари:

Публикуване на коментар